czwartek, 2 października 2014

Dzień dobry! :3

Jak minął wam wrzesień? Mi bardzo szybko.... We wrześniu była u nas siostra z rodzinką :) Ja byłam chora (jak większość społeczeństwa), więc mam trochę zaległości... Powiem szczerze, że rozszerzona matematyka jest teraz dla mnie czarną magią, a jutro jest sprawdzian, więc dziś będę się uczyła chyba cały dzień :D
Wiem, że zaniedbywałam bloga, ale jednak nie mam jak pogodzić nauki z pisaniem (oczywiście systematycznym). Jednakże planuję w ten weekend posiedzieć i poprzeglądać zdjęcia, posegregować je, poprzerabiać i wrzucić chociaż w wersję roboczą ! :D

Co do DaWandy, będę ją jeszcze poszerzała o moje produkty, ale puki co, lepiej napisać o dostępność jakiejś biżuterii na e-maila, bo tam najczęściej zaglądam :)

No a na dziś przygotowałam moje pierwsze koralikowe kolczyki :D
Moim zdaniem jak na pierwsze takie kolczyki, te wyszły mi całkiem dobrze :D

A tymczasem lecę się dokończyć szykować. Trzeba iść do szkoły... :3
Miłego dnia! :)

2 komentarze :

  1. Mi się udało wybronić i nie byłam chora. :D
    Kolczyki całkiem fajne. :)
    Ps. Wyłącz weryfikację jakbyś mogła, bo jest troszkę irytująca. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne *o*
    Ja też byłam już chora i mam nadzieję,że to do mnie nie wróci ^^ A jeśli chodzi o matematyka-to dla mnie poziom podstawowy jest czarną magią a co dopiero rozszerzony :o

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.