piątek, 30 sierpnia 2013

Czarno-czerwona buteleczka

Dobry wieczór!
No dla niektórych dobranoc :D

Ostatnio śpię strasznie mało, a już koniec wakacji,,,
Niestety dopiero teraz wzięło mnie na nocne siedzenie, przeglądanie blogów, granie w gry, rozmowy na TS'ie... xD
Ale już jutro (bo jest po północy) zobaczę moją ukochaną siostrzyczkę! :3
Ostatnio widziałam ją na Skypie xD A tak to w październiku tamtego roku :)

Wracając do tematu posta, buteleczka pełni rolę breloczka do kluczy :)


Nie widać za dobrze wypełnienie, ale trudno, musicie uwierzyć mi na słowo, bo nie mam lepszych zdjęć :<
No chyba że klikniecie na zdjęcie, to pokaże wam się w oryginalnym rozmiarze :)

Ostatnio nie mam pomysłów na posty, niestety brak prac :< Jakimi tematami urozmaicić bloga? Może macie jakieś propozycje? :)


5 komentarzy :

  1. I kto tu marudził że ja nolajfię ;__;
    Magdę pozdrów ode mnie jak będzie ;3
    I buteleczka fajna, tylko ty te zdjęcia takie dupne robisz xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowię :)
      a co do zdjęć to nie mam obiektywu do makro... Tobie wychodziły rozmazane, nie pamiętasz? ;>

      Usuń
  2. Ja wczoraj, a właściwie dzisiaj zasnęłam o 04:00 ileś ;p

    Wróciłam na bloga!!! Zapraszam! http://palyna-paulina.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna:) Czekam na więcej...
    zapraszam do obserwowania mojego bloga muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.