poniedziałek, 21 października 2013

Tak bez biżuterii...

Wiem, wiem, wiem xD
Zanudzę was tymi kolczykami, ale trudno ! :D
W tym tygodniu mam dużo nauki, kartkówek i nawet 3 sprawdziany.. :<
No a dziś Daniel ma urodziny.. :D
Wczoraj miałam wstawić tego posta, lecz nie powiem kto ^ zresetował  mi komputer. :x
No i post musiał być lekko zmodyfikowany.. xD

tak więc...

Wszystkiego Najlepszego Skarbie ♥


No ale przejdźmy do rzeczy.
Wygrałam CANDY, nagrodą jest biżuteria z bloga Theresa Ursula's Jewelry
Moja nagroda:

Strasznie się cieszę z wygranej, kolia podobała mi się zawsze :3

No niestety nie mam przy sobie zdjęć biżuterii :c

tak więc dziś się już z wami żegnam :)

Papa :)

2 komentarze :

  1. Gratuluję wygranej! Te takie kwiatki (chyba naszynik) mi się strasznie podobają *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.