wtorek, 12 listopada 2013

Wyniki CANDY

Hejo <3

Dziś mam dla was tak bardzo upragnione wyniki CANDY :)

Powiem szczerze, że przy poprzednik candy miałam o wiele więcej losów.

Tak jak ostatnio losowałam karteczkami, więc to czy byłaś pierwsza, czy ostatnia nie miało znaczenia :)

Wszystkie losy:


Bon o wartośći 50 zł ufundowany przez PassionRoom.pl wygrywa:


Biżuterię mojego autorstwa wygrywa:


Obie dziewczyny proszę o przesłanie screen shotów potwierdzających polubienie obu fanpage :)
Przypominam, że polubienie fanpage po ogłoszeniu wyników wiąże się z losowaniem nowej osoby.
Na screeny czekam 4 dni robocze, po tym terminie losuję wygraną jeszcze raz,

Tymczasem lecę szykować się do szkółki... :)

Papa <3

6 komentarzy :

  1. Gratulacje , dzięki za miła zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :3
    Zapraszam na Candy do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację:) Masz świetny blog zapraszam również do siebie: kosmetyczkawpodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, moje imię ma szczęście :D Gratuluję Paulinie ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.