środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie roku i urodziny bloga!

Chciałabym wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku!

Dla naszych kochanych blogerek, życzę wiernych obserwatorów oraz duuużo odwiedzin . :D
Dla wszystkich Pań zajmujących się hand made'm pragnę złożyć serdeczne życzenia, aby ten rok obfitował w nowe dzieła, abyście doskonaliły swoje umiejętności ! :)
Wszystkim odwiedzającym tego bloga, chciałabym życzyć spełnienia marzeń :)

Urodziny bloga i podsumowanie roku!
Dokładnie 29.12.2012 roku założyłam tego bloga, aby prezentować tutaj swoją twórczość.
Miałam napisać tutaj post, ale nie był to najlepszy dzień w moim życiu.
Po prostu wolę blogować rzadziej, ale robić to w dobrym humorze! :D

Dokładnie w rocznicę bloga liczba obserwatorów osiągnęła....

Taaak 10 tysięcy odsłon!
Powiem szczerze, że nie sądziłam, że mój sposób na nudę w rok osiągnie tyle wyświetleń :D
Jeszcze bardziej zadziwił mnie fakt, że mimo tak dużego odstępu czasowego między postami część osób zechciała nadal obserwować moje postępy :)

Skąd można było dowiedzieć się o blogu...


.. na pewno z forum serwera SA:MP (San Andreas Multiplayer) Polish Truck RolePlay (PTR/PTRP) !
Jako, że jestem jedną z osób zarządzających serwerem i głupio byłoby dziękować samej sobie za reklamę, powiem inaczej :D
Dziękuję Danielowi, za przygotowanie reklamy. Bez niej gracze nie dowiedzieliby się o blogu, no chyba że z rozmów ze mną :)
Dziękuję całej Administracji, nawet tej sprzed rozłamu, za wspólnie spędzony czas.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do Daniela ♥♥♥, Adriana, Alicji ♥, Cannona, Marcina, całej ekipie Policji z serwera oraz innych którzy muszą znosić moje humory :D
Dziękuję Olcikkowej za reklamę :)
Chciałabym też podziękować WAM za wszelkiego rodzaju reklamy, wiem, że nie jedna była :D

Odwiedziny!

 W tym roku odwiedziny objęły prawie CAŁY świat! :D
Nie raz widziałam takie kraje jak np. Indie, Nepal, Malta oraz wiele innych :D


W miesiącu miejsca odwiedzin nie różnią się aż tak bardzo od "ogólnych odwiedzin" :D
Ale pojawiają się nowe kraje :)
Jest to dla mnie ogromny zaszczyt! :)

Inne informacje!
Od dzisiaj posty będą pojawiać się w DWÓCH językach!
Tradycyjnie język Polski będzie dominował, lecz także będę wplatała tutaj wypowiedzi w języku angielskim.
Myślę, że nie pogniewacie się za to na mnie :) Będzie to dla mnie pewnego rodzaju utrwaleniem oraz uczeniem się języka angielskiego! :D
Chciałabym również podziękować mojej minecraft'owej ekipie! :D

Tymczasem idę ogarnąć pasek boczny ------>
Bo "wisi" tutaj wiele, nieaktualnych wydarzeń :)

Pozdrawiam!

1 komentarz :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.