piątek, 28 lutego 2014

Komplecik

Witam was w ten piękny piątkowy dzień.
Chyba z 3 razy zaczynałam ten post. Znowu wzięło mnie na wyżalenie się tutaj...
Ale powiedziałam sobie "NIE!", może i jest źle, może i tęsknię, ale też trzeba się wziąć w garść i mimo wszelkich przeciwności losu, iść dalej. Wiem, że otacza mnie grupa ludzi, którzy będą zawsze przy mnie i którzy mi pomogą to przetrwać, dlatego moi kochani mogę szczerze powiedzieć, że was Kocham! <3 :)
Niedługo spotkam się z moją kochaną siostrzyczką! Pół roku jej nie widziałam! :D
Muszę również się zwrócić do was z prośbą o jakieś fajne piosenki, bo dorwałam się do takich smutnych, dołujących... Ktoś chyba musi mi podesłać trochę utworów przy których można potańczyć... :D

Dziś pokażę wam komplecik, który niestety nie dotarł do właścicielki.. :( Jak zrobię zamówienie na PassionRoom.pl to zrobię taki sam i jej wyślę :D


Dobra ja lece :)
Papa

4 komentarze :

  1. Wspaniały komplecik :)
    Jesteś dzielna i dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw. :)
    Będzie dobrze, zobaczysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by nie było problemy kiedyś znikną. Jakie by nie były, tylko trzeba wytrzymać. ;)
    Ja tam polecam odpalenie radia z ulubioną stacją (np. American Rock na open.fm :D) albo happysad i "my się nie chcemy bić". ;)
    Komplet bardzo fajny. :3

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.