niedziela, 24 sierpnia 2014

Nowy zwierzak! :3

Udało się namówić rodziców! :3
Od środy mieszka ze mną w pokoju pewne małe słodkie i kochane stworzonko - Chomik Syryjski, a właściwie chomiczka :D
Powiem szczerze, że zawsze zastanawiałam się co ludzie widzą w chomikach...Ale i ja się zakochałam w chomiczku - w Noxi, pomimo że jeszcze wszystko gryzie... :D
A oto ona:
Ma około 7 cm długości i jest różnokolorowa, co widać na zdjęciu powyżej :)

Niestety nie mam dla was nic z biżuterii, oświetlenie nie sprzyjało podczas robienia zdjęć, a nie lubię korzystać ze sztucznego oświetlenia... :)

Do dziewczyn którym nie wysłałam paczki, przepraszam, ale mam trochę roboty, w szczególności że siedzę w prawie pustym pokoju bo jutro malujemy mój pokój... :) Postaram się jutro już wam wysłać :)

4 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.