środa, 20 marca 2013

Kolczyki

Hejo ♥
Dziś pokażę wam buteleczkowe kolczyki z fioletowym bulionem :3
Jutro w mojej szkole jest festiwal talentów ! :D
Nie wiem czy brać aparat czy nie... Z jednej strony fajnie byłoby wszystko obfocić, a z drugiej myśl że później mam lekcje i nie będę miała gdzie go zostawić... :/
Biorę udział w festiwalu wystawiając prace rysunkowe (pani od plastyki sama mi je zabrała) i z własnej nieprzymuszonej woli - wystawa biżuterii.
Cieszę się z jutrzejszego dnia... Chociaż nie do końca... Jutro zebranie :c
Dobra lece ;p Papa <3

4 komentarze :

  1. Śliczne ; ) trzeba było zrobić więcej zdjęć ale :)ale na tym też widać zapraszam do mnie :0 kolczyki-julki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo mega kolczyki *o* fajnee : D
    *Zapraszam też do mnie! : )
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki naszyjnik i wkładam tam zawsze zawiniętą karteczke w zależności od humoru :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! niby proste, ale świetnie wychodzi! :D
    zapraszam: http://inpiracjeslodkosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.