poniedziałek, 18 marca 2013

The Versatile Blogger

Na początku chciałbym podziękować Piegus Ek

A oto zasady
1. Podziękować nominującemu na jej/jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie.
3. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
4. Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanego bloga.

Oto siedem faktów o mnie : 
1. Nie lubię sprzątać, jedynie jak muszę
2. Jestem strasznieee leniwa
3. Uwielbiam czytać
4. Nie lubię kłamstwa
5. Kocham tylko tych, co na to zasłużyli
6. Uwielbiam muzykę, która jest najlepszym lekiem na wszystko ♥
7. Jestem miła dla tych, którzy mnie jeszcze nie znają.

Nie będę nikogo nominowała, ponieważ już mnie uprzedziliście :)

1 komentarz :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.