wtorek, 30 kwietnia 2013

Oświadczam, że jeszcze żyję :D

Ostatnio bardzo dużo się u mnie zmieniło. Tylko nie to, że dalej jestem leniwa xD
Chyba pójdę za przykładem Olcikkowej i zacznę planować posty. Jest to dobra opcja ze względu na to, że nie zawsze siedzę na kompie. A nawet jeśli to czasem też korzystam z laptopa, a tam nie mam zdjęć :x
Cieszę się z dzisiejszego dnia, bo przyjeżdża do mnie Ola ♥
Powiem tyle, że zapowiada się świetna majówka.

Na koniec miałam wam pokazać najnowszą makarmową bransoletkę, ale niestety zdjęcie nie chciało się załadować :c
 Tymczasem zbieram się do szkoły... A tak bardzo mi się chce... :x

Bye ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.