piątek, 3 maja 2013

Candy! Candy! Candy!



Wraz z Olcikkową zorganizowałyśmy Candy.
Jest to moje pierwsze Candy, więc nagrody też nie będą mega wielkie, ale myślę że na początek jest Ok :D

Na początki pokażę wam nagrody :3

PIERWSZA Nagroda
Zdjęcie zbiorowe:

  • Wstążki 6 rodzajów o długości ok 20 cm
  • 2 kokardki
  • 10 białych buteleczek
  • 5 brązowych buteleczek


  • Wkręty do buteleczek (15)
  • Haczyki (około 30)
  • Kółeczka sprężynkowe (około 20)
  • Krawatki (5)



  • Bigle 
  • Wkręty srebrne
  • Zatyczki do kolczyków



  • Mix zawieszek



  •  Baza okrągła 20 mm z kaboszonem
  • Baza owalna 18x25 mm z kaboszonem
  • Bazy kolczyków (wkrętów) 14 mm z kaboszonami (2x)


DRUGA Nagroda
Jest to biżuteria przygotowana przez moje i Olcikka łapki :3


  • Kolczyki misie

  • Kolczyki kokardki

  • Kolczyki kubeczek z herbatką & rogaliczek

  • Bransoletka z motywem Paryskim



Oto zasady:
1.  Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga oraz bloga Olcikkowej
2. Wkleić podlinkowany bannerek na pasek boczny link do bannerka
3. Pozostawić komentarz pod tym postem
4. Nie dublować zgłoszeń (grozi dyskwalfikacją)
5. Notka na blogu - dodatkowy los :3
6. Polub mój Fanpage, podaj swoje imię i pierwszą literę nazwiska - dodatkowy los

Osoby nieposiadające bloga MUSZĄ spełnić 1, 3, 4 i 6 punkt

Wysyłka tylko na terenie Polski :)

POWODZENIA!

94 komentarze :

  1. Zgłaszam się :3
    Cóż, może nr 1 wygra xD
    Obserwuję tu od teraz, obserwują u Olcikkowej od dawna ;)
    Obserwuję pod nickiem: Jula G.
    bannerek: nietoperka.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej pod nickiem : Jula. sorki pomyliłam się..

      Usuń
    2. Ja będę robiła karteczkowe losowanie więc każdy ma szansę :3
      A notka to dodatkowy los więc chyba warto :)

      Usuń
    3. no to notkę też robię :)

      Usuń
  2. Dobrze to i ja staję w kolejce :P
    Obserwuję obydwa blogi pod nickiem : Modeliniarka
    banerek już dodaję na : modelinowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Blogi polubione publicznie jako Modelinowe Maluchy
    2) Banerek w prawym pasku w dziale Candy
    3) Komentarz zostawiony
    4) To moje pierwsze zgłoszenie u Was
    5) Jeśli pojawi się notka dam znać

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;)
    *Obserwuję jako Julcia
    *Banner tutaj wspanialehobby.blogspot.com
    *Post też na wspanialehobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    banerek: http://foreferhungry.blogspot.com/
    obserwuje jako: kinia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że sie zgłaszam!! :)
    Już obserwuję jako : Olikasa
    Banerek jest na blogu : http://modelinana.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! c:
    Obserwuję oba blogi jako Kate Z (Olcikka obserwuję już od dawna, więc jestem gdzieś ,,głebiej'' w obserwatorach)
    Banner wklejam na www.KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam obserwuje jako Karolina Gremblewska a banerek na blogu handmadekoraliczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i ja staję w kolejce!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, obserwuję jako BANAN.
    modelime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    wszystko zrobione (oprócz dodatkowego)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się! :)
    mój blog: smakolyki-pani-ani.blogspot.com
    (baner na pasku bocznym po prawej stronie)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się,masz bardzo fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :))

    mój blog: w-pospiechu.blogspot.com

    Obserwuję jako Zakręcona !! :)

    Ekstra blog, ekstra Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Dośkaa, tu i u Olcikka :D
    Bannerek na: always-made.blogspot.com

    Napisałam dodatkową notkę: http://always-made.blogspot.com/2013/05/32-zapraszam-na-candy-u-aleksandry-i.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się,
    Obserwuję jako Julia K.
    Banerek i notka (mam nadzieję, że jest OK, że jest łączona): http://in-corner-with-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam sie :)
    Obserwuję jako: ♥Paula♥
    banerek dodany: modelina-i-paulina.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, obserwuję jako PannaKot :)
    Banner wstawiony na blogu: http://handicraft-workshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział!
    Obserwuję jako Lulu Kawalec, banerek dodany na littlefre4k.blogspot.com
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba blogi obserwowane, banner dodany ;3
    marcepankowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w rozdaniu. Obserwuję oba blogi jako Anna Anna. Banerek w pasku bocznym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.

    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się zgłaszam! Lecę dodać post z informacją o rozdaniu ;)
    www.modeliner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się xD
    http://modelinoweciacho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję oba blogi pod nickiem Cynamonowa
    Baner na pasku bocznym jest na: http://cynamonowy-swiat365.blogspot.com/
    Czy napisałam notkę na temat rozdania: nie

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ;3
    dodałam wzmiankę o candy do ostatniej notki: http://inpiracjeslodkosci.blogspot.com/2013/05/witam-po-przerwie.html :3
    obserwuję oba blogi pod tym oto nickiem :D
    no i banerek jest, wszystko elegancko na blogu: http://inpiracjeslodkosci.blogspot.com/
    :D

    OdpowiedzUsuń
  28. biore udział :)

    Obserwuje oba blogi: Julia Małgorzata Sternik
    dodałam baner: maugorzatka.blogspot.com
    emwww@wp.pl

    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.com/
    Obserwuje : Hanka

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się z wielką chęcią!
    las-roznosci.blogspot.com
    Mail: urok.foto@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się *.*
    modelinowa-cukierenka.blogspot.com - banerek
    obserwuję od dawna , dawna :D jako natalia

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się ! C; :>
    Baner wstawiłam na Jeeverlly.blogspot.com
    Spełniłam wszystkie warunki oprócz dodatkowych C;
    Obserwuje oba blogi jako DALIA KLAUDIA

    Pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: rozmarzona
    Baner:http://rozmarzona-blog.blogspot.com/
    Notka: http://rozmarzona-blog.blogspot.com/2013/05/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się ;) Banner na blogu: artistic-modeling.blogspot.com
    Post: http://artistic-modeling.blogspot.com/2013/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział :)
    Obserwuje jako Veritaserum tu i u Olcikkowej
    Baner i dodatkowa notka na: http://bookiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    Baner: http://czekoladowa-blog.blogspot.com/
    Obserwuję jako: czekoladowa
    notka: http://czekoladowa-blog.blogspot.com/2013/05/zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  37. No więc i ja biorę udział!
    Bannerek: takreatywna.blogspot.com
    Obserwuje jako: TaKreatywna
    Notka:tak - http://takreatywna.blogspot.com/2013/05/ciastko.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.
    Obserwuje wasze blogi jako Koszmarek.
    Zalinkowany baner umieściłam na samoistnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :)
    baner na blog-by-noellena.blogspot.com
    obserwuję jako Noellena

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się! :D
    obserwuję jako nieidealnie
    banerek wstawiony po lewej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się !
    Obserwuję u Ciebie i Olcikkowej jako: Żaneta Sz
    BANER + NOTKA: http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej! Z chęcią się zgłoszę, ale mam pytanie. Czy trzeba być obserwatorem? Niestety, bloga mam na onecie, nie na bloggerze. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie punkty są obowiązkowe, łatwo jest dodać bloga do obserwiwanych, więc nie widzę problemu związanego z tym punktem.
      Jako że jest to pierwsze CANDY na tym blogu, istnieje możliwość wstawienia linku np z notką o rozdaniu na Twoim blogu.

      Usuń
    2. No właśnie pierwsze. Więc co mogę zrobić? :)

      Usuń
    3. Więc napisz notkę u siebie :)

      Usuń
  43. Bardzo by mi się przydały takie piękne przydasie, dlatego obserwuję blogi (Terenia), dodałam banerek, post reklamowy może też powstanie - dam znać.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej. Może zgłosić się ktoś, kto nie ma bloga? Mogę banner udostępnić na swojej tablicy na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś się do candy a bannerek udostępnij publicznie na facebooku + link do candy.
      https://www.facebook.com/pages/Aleksandrowe-Tworzenie-3/563886176968535
      Zalajkuj i napisz w komentarzu swoje imię i pierwsza literę nazwiska. Pomoże mi to w sprawdzeniu czy wywiązałaś się z punktu :)

      Usuń
  45. Ja chciałabym zapytać gdzie, w jakim sklepie byłaby możliwość nabycia ów słoiczków.
    Z góry dziękuję za pomoc, ponieważ szukam i nie mogę odnaleźć. :)
    Pozdrawiam.
    http://www.i-will-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki można nabyć w prawie każdym sklepie z półfabrykatami.
      Ja polecam passionroom.pl
      Możesz się zgłosić do candy :)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  46. Zgłaszam się. : )
    Obserwuję jako: AgulKa
    Wkleiłam banerek na mojego bloga: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Sorry but Candy is for people only from Poland. :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam i zgłaszam się :)
    blogi obserwuję jako Dorota K
    banerek jest

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  49. Ej, ja nie wiem czy zgłaszałam się już, więc jak się zgłaszałam to sorry, że piszę to drugi raz, ale nigdzie nie mogę zobaczyc swojego zgłoszenia, a banner mam na blogu.

    Więc spełniłam wszystkie wymogi. Obserwuję jako: Krypto - fanka Ballad

    OdpowiedzUsuń
  50. Zastanawia mnie jedno. Jak to się stało że nie wpadłam wcześniej na Twój blog...

    Tak czy owak. Na FB jako Karolina K.
    W przypadku obu blogów obserwuję jako mugi-chan.
    Banerek znajduje się na blogu niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się - świetne przydasie! Na facebooku Marta D. :)
    Bannerek u mnie: http://martowerekoczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się ♥
    Oba blogi obserwuję pod Wandosz
    Baner w pasku bocznym na blogu oliwiax8.blogspot.com
    Lubię jako 42 osoba - Oliwia D

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się, notkę na własnym blogu zrobię o bardziej ludzkiej porze (sen mnie dogania), funpage polubiany (Lidia M.), blogi obserwowane. Heh, jestem 3 razy na TAK! :))))

    OdpowiedzUsuń
  54. Takie rzeczy zawsze się przydadzą dlatego się zapisuję - obserwuję to co mam obserwować i baner jest

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział
    Bernadeta B.-lubię na fb
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję oba blogi:bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: sylviaaa100
    Lubię na fb jako: Sylwia B.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również się zgłaszam ;)
    Obserwuję oba blogi,oraz lubię funpage jako : Aleksandra Sz
    Bannerek na blogu: pinku-art.blogspot.com

    Super nagrody, pozdrawiam, Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ej, jak klikam na ten link, żeby zalajkować, to mnie kieruje na główną stronę facebooka... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były pewne niejasności, otóż ktoś wysłał zawiadomienie że nie mam 13 lat (w lipcu kończę 16 xD), a z powodu że byłam jedyną administratorką fanepage, razem z kontem go zawiesili.
      Aktualnie jest jeszcze jeden admin "w razie czegoś".

      Pozdrawiam!

      Usuń
  59. Zgłaszam się również :-)
    Polubiłam obie strony.
    Bannerek na blogu - www.im-bookworm.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja spełniam wymogi więc się pobawię chętnie. Baner wisi.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudne nagrody :D *u*
    1. obserwuję jako ModnyKotek
    2. banner http://myzainspirowani.blogspot.com/
    3. notka w poście http://myzainspirowani.blogspot.com/2013/05/zapraszam_30.html
    4. lubię jako Monika T.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się!
    1. Obserwuję jako: Karmelek♥
    2. Banner: fillkowe.blogspot.com
    3. Notka jest.
    4. Lubię jako Sylwia K.

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję obydwa blogi pod nazwą Jurka.
    Dodałam banner: justlife-jurka.blogspot.com
    Polubiłam Fanpage: Weronika J

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się,
    obserwuję blogi jako : emily456
    banner na blogu : modelinianka.blogspot.com
    lubię na fb jako : Emila F.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również się zgłaszam
    banerek: http://swiatmartity.blogspot.com/
    obserwuje jako: martitka

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się, baner na blogu: juliasfactory.blogspot.com
    Obserwuję jako Julia Makulec, tak też lubię fanpage'a
    Wspomnę na początku jutrzejszej notki, dam jutro linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://juliasfactory.blogspot.com/2013/06/sztyfty-donuty.html

      Usuń
  67. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Make.It.Shine
    Banner na blogu: http://maketheworldshinee.blogspot.com/
    Notka wstawiona
    Polubiłam Fanpage: Paulina Z.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :)
    Obserwuję oba blogi.
    Banner na : natala-nata.blogspot.com
    Wstawiłam informację o konkursie do notki z 2 czerwca na sam koniec.
    Polubiłam fanpage : Natalia K.
    Pozdrawiam cieplutko :) Nagrody są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wziełabym udział, ale nie umiem robić biżu z modeliny, wolę żeby wygrał ktos komu się te rzeczy przydadzą ;)

    wiktoria1852000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuje obydwa blogi,
    podlinkowany banner: finq-diy.blogspot.com
    lubię na fb jako Justyna S.
    Rzadko się zgłaszam do candy ale to kusi wyjątkowo mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się.
    Obserwuję oba blogi jako: Milena. *-*
    Banner na: ania-milena.blogspot.com
    Wstawiłam informacje o konkursie do notki z 1 czerwca (do najnowszej). Jeżeli dzisiaj coś napiszę do również poinformuję jeszcze raz. :)
    Polubiłam fan-page jako : Milena K.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. chyba jeszcze zdążyłam :)

    Obserwuję blogi pod MadeByMegi
    Banerek oraz post na: madebymegi.blogspot.com
    FB fanpage: Magdalena Sz.

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję oba blogi jako: I am no one
    2. Bannerek na blogu: bookiatryk.blogspot.com
    3. Komentarz pozostawiony ;)
    4. Nie dubluję ;) Mój komentarz zaginął i go nie ma więc dodaję jeszcze raz :(
    5. Notka już opublikowana na wyżej wymienionym blogu :)
    6. Fanpage polubiony, jestem Angelika W. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję jako; Anka Rogowska
    2. Banner na blogu: http://pasje-moda-i-uroda.blogspot.com
    3. Polubiłam jako: Ania R.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. 1) Obserwuję jako Pina2601
    2) Banerek na blogu jest pina-handmade.blogspot.com :)
    3) Komentarz też :)
    4) Fejs - Małgorzata Paula M.

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję obie blogowiczki jako Biżulanka :)
    banerek : www.bizulanka.blogspot.com
    Polubiłam jako Maja B. :)
    I dodaję właśnie notkę o Waszym candy :)
    Pozdrowionka ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zapisy były do 3.06 do godziny 23:59.
      Twoje zgloszenie się nie liczy.

      Pozdrawiam

      Usuń
  77. Ach, no rzeczywiście :P
    Moje przeoczenie i brak znajomości daty, przepraszam !

    OdpowiedzUsuń
  78. zapraszam do mnie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Moim zdaniem tworzysz badziewie i jesteś do bani !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straszne to :x
      Fajnie byłoby wiedzieć kim jesteś

      Usuń
  80. Zgłaszam się:
    obserwuje jako: Agata M.
    banner na : cukierkowa-bombonierka.blogspot.com
    fanpage polubiłam jako: Agata M.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.