niedziela, 8 września 2013

Bransoletka :3

Hej :)
Co u was słychać? Co się dzieje w tym wielkim świecie? :D
Jak się wam podobają wasze nowe klasy?
Moja jest idealna ! :D
Każdy z każdym się dogaduje, dużo rozmawiamy.

Przedwczoraj byłam na Dniach Wałbrzycha.
Mam za sobą koncert Eneja w świetnym gronie (nie licząc dwóch osób xD )
Chciałabym też im podziękować za ten wieczór :D


A wracając do tematu biżuterii, dziś chciałabym pokazać wam makramową bransoletkę, której nikomu nie oddam! :D
Kiedyś moja siostra przywiozła mi i mojej mamie ładne bransoletki, ale zapięcia się nam popsuły, więc z pozostałych kamyków (każda bransoletka miała jeden duży kamyczek) powstały dwie bransoletki :)
Drugą pokażę wam za jakiś czas :)

Pozdrawiam! :)

2 komentarze :

  1. Moja klasa jest też świetna, chociaż dużo jeszcze nie gadam, bo nikt nie mówi po polsku ;p


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.