sobota, 14 września 2013

O wszystkim. :)

Witam wszystkich :)

Co u was?
Ja ostatnio nie mam tyle czasu na blogowanie i biżuterię...
No cóż, mogłabym wam tu ponarzekać, ale nie będę taka! :D

W środę minęło 6 miesięcy odkąd jestem z Danielem ♥
Zrobił mi niespodziankę, a mianowicie kupił śliczne róże (zdjęcie niżej),
A na dodatek moja mama zrobiła tort w kształcie serca <3


Dzień był wspaniały :)
Graliśmy też na Wii (zdjęć wam nie pokażę !) xD


Wczoraj dostałam paczkę z wygranego CANDY u Sylwii :)
Dołączony był liścik z wyjaśnieniem dlaczego paczuszka teraz została przekazana.
Bardzo się cieszę z nagrody <3

Zdjęcie jeszcze półfabrykatów w foliach! :)

No i na koniec naszyjnik :3

Powiem wam jak bardzo lubię pracować na laptopie...
Wcale. Wolę mojego PC, bądź Daniela laptopa... :)

Dobra czas na mnie! :)
Papa ! :D

4 komentarze :

  1. Ooo... jak słodko :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia życzę i wielu wspólnych lat :)
    a nagrody cudowne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten naszyjnik z Haruhi Suzumiyą mogłaś zrobić jakiejś nowocześniejszej ramce bo nie pasuje taka klasyczna do anime obsadonego we współczesnych czasach i w dodatku opierajęcego się na muzyce :D

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.