niedziela, 13 kwietnia 2014

S. Hooghe - Makramy - RECENZJA

Jak wiecie, nawiązałam współpracę z pewnym wydawnictwem.
Oto trochę szczegółów.
Dostałam propozycję współpracy z wydawnictwem RM. Na przełomie lutego i marca dotarła do mnie książka z tego wydawnictwa. Sama z niecierpliwością otwierałam paczkę, na co moja mama tylko zapytała "Ola, znów coś zamówiłaś?". Taaak, od dłuższego czasu dość często przychodzą do mnie paczuszki xD

To teraz tak trochę bardziej o książce :D

Makramy. Biżuteria i modne dodatki. Wydanie 2

grafika Autor:  Sylvie Hooghe
Liczba stron: 80
Wydawnictwo: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2014

Moda na kolorowe makramowe dodatki i biżuterię powraca, tym razem w śmiałych kolorach i odważnych wzorach. Torebki, bransolety, wisiory, paski możesz zrobić z satyny, wełny lub bawełny. Pomogą ci w tym przedstawione w książce podstawowe węzły makramowe i ich kombinacje. Każdy projekt opisany jest krok po kroku, a poszczególne etapy prac zilustrowano na kolorowych schematach.


W książce znajdziesz także porady dotyczące doboru nici, informacje o tym, jak rozpocząć pracę na mocowaniu i jakie stosować wykończenia. Ciekawe pomysły na zrobienie szalika, paska, saszetki czy ozdobnych pomponów z pewnością zainspirują cię do stworzenia ozdób własnego projektu.


Książka prezentuje nam 14 tutoriali przedstawionych krok po kroku. Możemy w niej znaleźć wszystkie niezbędne informacje do wykonania danego projektu. Przedstawione są wszelkie materiały nadające się do Makarmowych robótek, węzły oraz sposoby zakańczania naszych prac. Moją uwagę przykuł tutorial dotyczący moim zdaniem świetnej torby :D Projekt w książce możemy znaleźć pod tytułem "Torba Tutti Frutti". Myślę, że gdy tylko znajdę potrzebne materiały, zacznę pracę nad tą torbą i będę prezentowała wam postępy :)
Dla mnie książka jest pewnego rodzaju inspiracją do dalszych prac nad makarmą i próbowaniu nowych technik.
Tutoriale są starannie przygotowane, tak abyśmy nie pogubili się podczas naszych prac :) Ilustracje są bardzo przejrzyste, a wszelkie węzły i sploty przedstawione są bardzo szczegółowo.

Nie wiem co jeszcze mogę napisać o tej książce... Nie mam żadnych zastrzeżeń co do poradników w niej zamieszczonych. Wszystko jest dokładnie zilustrowane, nic więcej tylko brać się do pracy! :D
Jeżeli macie jakieś pytania co do książki - piszcie!
TUTAJ MOŻNA ZAMÓWIĆ KSIĄŻKĘ!

Polecam ! :)

4 komentarze :

  1. Pewnie przydatna książeczka :)
    I całkiem tania ... Pomyślę nad jej zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu patrzę na tą książkę w Empiku i nigdy nie mogę się zdecydować czy ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.