wtorek, 8 kwietnia 2014

Bransoletka i Libster Blog Award

Dobry wieczór kochani!
Wiem, że rzadko tutaj piszę, ale często zaglądam na wasze blogi.
Siedzę na TeamSpeaku i rozmawiam z ludźmi...  Jak coś zapraszam was na ts.te-es.pl jak zawsze znajdziecie mnie pod nickiem Alexandrowa.
Dziś poszłam na spacer z Nikolą i Sandrą. Fajnie było tak pogadać, pośmiać się :D
Nie mam w ogóle pomysłu na prezent dla przyjaciółki na 18'te urodziny, a impreza tuż tuż :D
Dziś mijają 2 miesiące </3 Taaaa, cudownie.
Wiem chaos na blogu, chaos! :D

Dziś pokażę wam makramową bransoletkę, tak wiem ostatnio tylko makarma... :D



Zostałam nominowana przez Biżka Sabina z bloga Biżuterianka.
PYTANIA:
1.Jak długo tworzysz biżuterię ?
Tworzę biżuterię od grudnia 2012r. Więc rok i 3/4 miesiące.

2. Czy posiadasz jakieś zwierzę ?
Tak, Psa Red'a

3. Jaką modelinę polecasz ?
Nie jestem modeliniarką, ale jak lepiłam u Olcikka to Premo najlepiej :D

4.Kim chcesz zostać w przyszłości i czy porzucisz tworzenie biżuterii ?
Hmmm, moje plany uległy zmianie. Chyba pójdę do wojska, zobaczymy. Tworzenie biżuterii to moje hobby :)

5. Ulubiony gatunek filmowy ?
Zawsze uwielbiałam Horrory z D. W strasznym momencie miałam się do kogo przytulić ;3

6. Ulubiona piosenka i gatunek muzyki ?
Słucham różnych gatunków muzycznych, nie ograniczam się do jednego. Najczęściej jest to Hip-Hop, Reggae, Pop, Dubstep, Trance i wiele innych :D Nie słucham muzyki klasycznej ;)

7.Gdzie chciałabyś spędzić wakacje marzeń ?
Hmmm, sama nie wiem. Jakieś egzotyczne miejsce lub po prostu TommorowLand <3

8.Ulubiony kolor ?
Hmmm, chyba czarny i fioletowy...

9. Wymarzony kolor włosów?
Nie mam takiego ;)

10. Bransoletki czy kolczyki ?
I to i to :D

11.Ulubiony blog ?
Hmmm więcej -> MÓJ PROFIL i obserwowane blogi ;>

Miałam ambitny plan, aby w końcu kogoś nominować, ale niestety lenistwo wzięło górę!

A na koniec zdjęcie sprzed miesiąca, ze spacerku z Kingą, Sandrą i Malwiną.
Ma się ten talent! :D
Taaa jakość bloggera i całkiem inaczej fota wygląda. Niestety jest jaśniejsza i w gorszej jakości.
Czemu ? :x

Tymczasem lecę się ogarnąć, oglądnąć coś i spać ;)
Papa <3

2 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.