piątek, 30 maja 2014

Czarno-czerwona bransoletka

Dobry wieczór! :)


Jak mijają wam ostatnie tygodnie szkoły?
Ja staram się poprawić oceny, zacząć znów czytać książki... :D
Niedawno robiłam formata mojego komputerka... :3 I teraz tak trochę pusto (trzeba simsa zainstalować) xD
Powiem szczerze, że ostatnio, gdy pogoda dopisywała, siedziałam na dworze... :D
Byłam w Zagórzu Śląskim, nad jeziorem Bukówka i u mojego brata xD Jakoś tak wyszło, że całymi dniami nie było mnie w domu :)

Dziś to na tyle, muszę (w końcu) dokończyć zamówienie, bo kończą i się niektóre półfabrykaty...
Papa ♥

4 komentarze :

  1. Bardzo fajna bransoletka. :D
    Ja ma zaraz zamiar grać w TS3, dawno nie grałam. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne klasyczne połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. :3
    Ja mam już prawie wszystko poprawione. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojesu simsy
    A bransoletka bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.