sobota, 3 maja 2014

Paryski komplecik :3

Witam was bardzo serdecznie ♥
Ostatnie kilkanaście dni wprowadziły dużo uśmiech do mojego życia...
Urodziny Kingi, spacery ze znajomymi... Dużo śmiechu, rozmów no i zdjęć! :3 Taaak, lubię robić zdjęcia...
Spacer z Pauliną był cudowny... Później spotkanie z kimś bardzo ważnym dla mnie ♥ Wyjście z Sandrą i Malwiną na majówkę na Dzikowiec (jest to jedna z gór położonych w naszym mieście). Dziś z kolei usiadłam przy biżuterii...
Dziękuję wszystkim którzy są ze mną... :3 No i serdeczne podziękowania należą się Monice... Kochana jesteś <3
Wiem, że wiele decyzji podjętych w ostatnim czasie spotka się z krytyką moich najbliższych, chociaż Kinga nie zjadła mnie... :D A myślałam, że to zrobi :D

Dziś dzień spędziłam pisząc SMS'y (nie jestem uzależniona od telefonu, lecz od osób z którymi piszę) :D słuchając muzyki i tworząc biżuterię... :) Jutrzejszy dzień zapowiada się ciekawie... Mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo nie wyobrażam sobie siedzieć w domu nic nie robiąc... Od tak dawna planowałam wyjście do Szczawna Zdroju... Piękne widoki, mam nadzieję, że jakieś ładne zdjęcia przywiozę :)

Dziś skromnie, jeden komplecik... Mam nadzieję, że spodoba się osobie której miałam już dawno coś wysłać :3
Moim zdaniem ładnie się prezentuje :)
A co wy o tym sądzicie?

Pozdrawiam! :)

4 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.