poniedziałek, 22 września 2014

Bransoletki dla dziewczyn - kolejne z zamówienia z wakacji

Przeglądając ostatnio zdjęcia zorientowałam się, że nie pokazywałam wam bransoletek dla dziewczyn - tym razem takich samych :D
Moim zdaniem ładnie wyglądają :D

Mam do was takie pytanie, wrzucić tutaj na bloga zawartość pudełka z Sims'em 4 Edycją Kolekcjonerską?
Dziś jadę po to pudełeczko i myślę czy nagrać to jak rozpakowuje itd, wiem że wiele YouTube'rek już wrzuciło, ale każdy unboxing jest wyjątkowy xD No i mam zastrzeżenia do nazewnictwa używanego w niektórych filmikach :D
No i jeżeli chcecie, mogę też nagrać "first look" w moim wykonaniu. Sama nie wiem czego mam się spodziewać po grze, ponieważ nigdy w nią nie grałam :D

Dobra to ja lecę uporządkować wszystko i po grę :D
Miłego dnia! :3

2 komentarze :

  1. Fajne bransoletki. :D
    Ja już widziałam boxa i wiem o co chodzi z lampeczką, bo oglądałam u Banshee. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie sznurkowe bransoletki :)
    Zazdroszczę Ci tych simów, mnie na nie nie stać :( Chętnie obejrzę unboxing i first look, jeszcze nie oglądałam z tej gry ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.