piątek, 19 września 2014

Miętowe Dalie

Hej ! :)
Jak na razie jest to wkrętkowy okres, ale nie bez powodu - siedzę chora i próbuje ogarnąć zaległości, przygotować zdjęcia i dodać trochę produktów do butiku.
Moja siostra niedługo wraca na Guernsey, ale nic na to nie poradzę :(
No i nie wiem czy czasem nie będę musiała zrobić przerwy w prowadzeniu bloga - mój komputerek dziś znów zaczął mi marudzić (nie wiem czemu zawiesił się a później bios nie chciał nawet zareagować). Chociaż jedynym wytłumaczeniem jest, że nie chciał żebym zagrała w LoL'a z Niką xD Wczoraj tak bardzo mi się nudziło, że zainstalowałam tą wielbioną przez tłumy gierkę :D
 
A tymczasem uciekam pograć chwilkę w TS3 xD

Miłego popołudnia! :3

2 komentarze :

  1. śliczne kolczyki! Ja ostatnio miałam tez mega problemy z komputerem, przez aktualizacje windowsa 8 i przed tydzień go nie miałam :( Może jak się wiesza to przywróć mu system? :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolczyki. :D Mi komputer działa jak mu się podoba, ale się już przyzwyczaiłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.