czwartek, 9 października 2014

Kolczyki kulki - niebieskie

Witajcie kochani ! <3
Dziś taki króciutki post wraz z zapowiedzią :) a mianowicie postaram się jutro wrzucić recenzję Edycji Kolekcjonerskiej The Sims 4. Czyli zawartość, no i co ja myślę o zawartości :D mam nadzieję, że wyrobię się do jutra do 20, no a jak nie to w sobotę będę musiała dokończyć :D

Na dziś mam kolczyki - bardzo podobne do poprzednich, tylko że niebieskie na biglu angielskim :)
Obie pary dziś znalazły swoją nową właścicielkę :D

Na dziś to tyle, ja się żegnam, jutro mam 3 matematyki (na 1 godzinie nie mam rozszerzenia - matematyki z powodu braku nauczyciela, 2 godzina - postawa, wg planu, 4, 5 godzina lekcyjna - zastępstwa za chemie i polski - oczywiście matematyka zakres podstawowy)

Miłego wieczoru! Dobranoc ! :)

4 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.