sobota, 11 października 2014

The Sims 4 Edycja Kolekcjonerska - Recenzja

Dzień dobry kochani! <3
Dziś pragnę wam przedstawić moją recenzję gry The Sims 4 Edycja Kolekcjonerska :)

Opakowanie:
 No więc, opakowanie to klasyczny rękaw, dobrze wykonany, zielone pudełeczko jest ładne, błyszczące, a a rękawie mamy wypukłe plumbob'y :)

Opakowanie zasługuje na 10pkt/10 :)

Gra:
Jeżeli chodzi o design opakowania, to moim zdaniem projektanci świetnie się spisali :)
W opakowaniu znajdują się dwie płyty - obie potrzebne do instalacji gry, ale za to nie potrzebujemy płyty z grą w napędzie, aby się świetnie bawić! :D
W większości porównujemy nową wersję Sims'a z poprzednią edycją ze wszystkimi dodatkami. Każda podstawowa wersja, była straszne uboga.
Biorąc pod uwagę sam design - myślę, że nie jest zbyt wymyślny, a piękno tkwi w prostocie :D
Jeżeli chodzi o wygląd okładki, to bardziej podoba mi się okładka TS4 niż TS3 :)
Sama rozgrywka jest bardzo intuicyjna, a nowe funkcje, czy też Galeria są moim zdaniem bardzo fajne :D
Pakiet kapeluszy, które są dostępne do pobrania dla posiadaczy Edycji Kolekcjonerskiej (jeżeli dobrze pamiętam, Edycja Specjalna nie zawierała tej paczki) nie jest jakiś specjalnie fajny, No tak "zwierzęce kapelusze", bardziej dla naszych najmłodszych simów :D

Gdybym miała oceniać całość gry, to oczywiście 10/10pkt.

Podręcznik Twórcy:
 Tak wyglądają okładka podręcznika i strona tytułowa. Okładkę można różnie ją zinterpretować :D Simy Tworzą swoje historie, np same grają w Sims'a (pierwszą wersje - The Sims).
 Moja ulubiona część podręcznika - mapka przedstawiająca genezę całej serii The Sims :D
Pozostała część podręcznika trochę mnie zawiodła, nie ma tam prawie żadnych wskazówek.

Ocena 6/10

Interaktywny Plumbob USB:
Jest to element Edycji Kolekcjonerskiej, na którym najbardziej mi zależało....
 Ma on około 14 cm wysokości (sam "kryształek" ma w przybliżeniu 9 cm wysokości) , co bardzo mnie zawiodło. Myślałam, że będzie większy.
Ale SteelSeries się postarało i jak na porządną firmę przystało jest wykonany z dobrych jakościowo materiałów. Od razu widać, że nie zastosowano w nim plastiku niskiej jakości.
Plusem Plumbob'a jest długi kabel oraz na prawdę duża różnorodność kolorów. Grając w grę, na prawdę Plumbob płynnie przechodzi z jednego koloru do drugiego (odpowiadającemu nastrojowi aktywnego sima, bądź podczas przełączania między postaciami)
W ciemności świeci ładnym, zielonym światełkiem (gdy jest podłączony do portu USB, ale gra jest wyłączona) i dobrze pełni funkcję lampki nocnej xD
Moja ocena: 8/10 pkt

Ogólne wrażenie:
Tak prezentuje się cała zawartość:

Całość oceniam na 9pkt/10 :)

Gra jest warta swojej ceny, a co do EK, musicie ocenić sami :) Ja wzięłam jedną z 3 ostaniach sztuk znajdujących się w Empiku w moim mieście, zapłaciłam za nią 299.99 :) Na Allegro można kupić ją za około 360 zł + koszt dostawy, co w mojej opinii jest zawyżoną ceną :)

Miłego dnia! :)

2 komentarze :

  1. Bardzo fajna recenzja, chociaż gdybym miała kupić Sims 4, to chyba kupiłabym samą grę bez tego wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. „Naprawdę” to poprawna forma.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.