niedziela, 15 listopada 2015

PassionRoom :3

Dobry wieczór! :D
Dziś post z ostatniego zamówienia w PassionRoom ^^
Dużo zawieszek, chociaż i tak były to najpotrzebniejsze rzeczy. No oprócz jednego łańcuszka, który był niedostępny :x

Po prawie dwóch latach nabyłam już trochę doświadczenia ze sklepem PassionRoom - nigdy się nie zawiodłam, szybka wysyłka, zawsze wszystko ładnie zapakowane, nic nigdy się nie uszkodziło... Serdecznie polecam ♥


  • Literki - potrzebowałam do trzech bransoletek które zrobiłam :D

  • Mikrokulki

  • Czarne koraliki. Z nich powstały m.in. moje trzy bransoletki :D


  • Kolorowe perełki


  • Różne zawieszki. Wieży Eiffela od dawna mi brakowało, więc musiałam kupić kilka sztuk :D


  • Serduszka do makramowych bransoletek.


  • Trochę łańcuszka. Niestety nie było łańcuszka z dużymi oczkami - a chyba najbardziej mi go brakuje ^^


  • Woreczki - w końcu trzeba mieś w co pakować wyroby :D


  • Sznurki - najczęściej używane przeze mnie kolorki :)


  • Buteleczka szklana - wzięłam trochę za dużą, ale i tak co czegoś ją wykorzystam ^^


  • Tak całość prezentowała się po wyjęciu z kartoniku :D


  • Gratis - tym razem dostałam koraliki. Chyba pierwszy raz jestem tak zadowolona z gratisu, bo wiem jak go wykorzystać ^^


Co do wydarzeń z piątku... Brak mi słów, mogę tylko napisać...
#PrayForParis #PrayForFrance


No i na koniec, chcecie jakieś zdjęcia z ostatniego spaceru po Szczawnie? ;>
Macie pomysł na jakiś vlog czy coś, czego nie było jeszcze na blogu? ^^
Uciekam coś oglądnąć tego wieczoru, kakao na poprawę humoru się przyda.. ;|

Buziaki ♥

1 komentarz :

  1. Świetne zakupy ;) Zdjęcia to zawsze dobry pomysł, a vlog mógłby być ciekawą odmianą :D

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.