wtorek, 8 grudnia 2015

Serduszkowa makrama :D

Dobry wieczór!
Jak mija wam tydzień?
U mnie czas strasznie szybko leci, mija dzień za dniem... Pamiętam dobrze wydarzenia mające miejsce kilka tygodni/miesięcy temu, tak jakby to było wczoraj...
Nie mogę się zebrać i porobić wielu rzeczy... Nie mam nawet ochoty uzupełnić zakładek "Wymiana" i "FAQ" :x
No ale dość marudzenia na dziś :D

Ostatnio zrobiłam taką bransoletkę... Mam nadzieję, że znajdzie ona właściciela... :D
Jaka wasza ocena o niej? :D

Miłego wieczoru! :3

3 komentarze :

  1. Śliczna jest. :D
    Czas ostatnio bardzo szybko leci. Poniedziałki mi się z piątkami nagle zamieniają. :V

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, uwielbiam makramowe bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.