wtorek, 23 lipca 2013

Biały pierścionek.

Cześć! :D
Wiem, że was strasznie zaniedbuję i że powinniście mnie za to zjeść, no ale cóż xD
Dziś pokażę wam biały pierścionek, jedną z nielicznych rzeczy zrobionych przeze mnie, którą noszę :)
Za podkład posłużył mi mój ulubiony rysunek w antyramie *.*

Niestety reszty zdjęć nie skopiowałam z aparatu, a już go spakowałam..

Dziś jadę na kilka dni na wieś :)
Może wieczorami (chyba raczej nocami) coś wstawię tutaj :D
Wiem, że są tam ładne widoki więc pewnie trochę artystycznych zdjęć się znajdzie. xD

Dobra ja lecę ogarnąć wszystko do końca i trzeba będzie jechać :)

Papa ♥

7 komentarzy :

  1. Śliczny pierścionek. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże,jaki śliczny<3 Ja uwielbiam takie pierścionki właśnie bo są duże i widoczne,a za razem delikatne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny pierścionek nosiłabym go cały czas :] Bardzo mi się podoba , jest taki w moim stylu heh :}

    zapraszam do mnie u mnie też znajdziecie ciekawe wyroby nie tylko z modeliny ale i z gliny serdecznie zapraszam i proszę zostawcie choć 1 komentarz plisss http://domi-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jej,naprawdę cudowny! :) szkoda,że nie potrafię robić takich cudeniek :c

    www.mallatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej :-) Mam pytanko: Gdzie zaopatrujesz się w akcesoria do wyrobu (kółeczka, bigle itp.) ? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.