wtorek, 2 lipca 2013

Niebieska bransoletka

Hej!
Jakie macie plany na wakacje?
Ja na razie tylko jeden: leniuchować ile się da! :D
Może odwiedzę siostrę w Wielkiej Brytanii, nie wiem :D
Na pewno któregoś dnia pojadę do brata i spędzę tam kilka dni. nie mogę ukrywać, że mam tam kilku znajomych z którymi dawno nie rozmawiałam... :D

Wczoraj byłam na pierwszym zebraniu w liceum. Moim wychowawcą jest pan od Angielskiego :)
Klasa wydaje się fajna, ale licząca 30 osób. Niby dużo, ale jestem przyzwyczajona do dużych klas :D w klasie 4-6 miałam powyżej 25 osób... Z kolei w 1 gimnazjum chyba coś około 27.
Mamy tylko 10 chłopaków. Ale czego się można spodziewać po Biol-chemie?
Mi to akurat odpowiada ;p

Wczoraj dostałam strasznie fajny komentarz (żart):
Mam kilka zastrzeżeń, a w szczególności jedno:
"Jesteś do bani" - taką opinię może wyrazić ktoś, kto zna mnie długo. No i przede wszystkim nie z bloga.
Nie wiem co to miało na celu, ale...
... blogowanie, wyrób biżuterii to moja pasja, piszę, tworzę albo publikuję posty tylko w tedy kiedy mam czas i wenę twórczą, więc będę robiła co chcę i jak chcę :D
Tak więc drogi anonimie, jeżeli znasz mnie w prawdziwym świecie, powiedz mi to, albo napisz na facebook'u ;>
Oczywiście do opinii o tym co robię nie doczepię się, bo jest to Twoje własne zdanie.

Ale jeżeli ktoś myślał, że zniechęci mnie do prowadzenie bloga to się mylił :)

Taaa znów się rozpisałam.
No to teraz ta obiecana bransoletka :)
Dobra ja uciekam ogarnąć się etc.. :)
papa ♥

13 komentarzy :

  1. Piękna bransoletka

    Chciałabym powiedzieć, że zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award!!! Wejdź na mojego bloga, aby "odebrać" nagrodę ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna bransoletka!

    Zgadzam się z Tobą co do anonima, bo przecież tak naprawdę się nie znamy i nie ma podstaw oceniać, jaką jesteś osobą. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :D Więcej tu:
      http://las-roznosci.blogspot.com/

      Usuń
  3. Cudna branzoletka . :)
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest śliczna c:

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo dobrze się czyta :) Zajrze z pewnością tu jeszcze nie raz .
    Zapraszam do mnie : luuvmy.blogspot.com/ + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bransoletka!
    Zapraszam na mojego bloga dot. recenzji kosmetyków :)
    http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej hejterów - zazdroszczą Ci! Śliczna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bransoletka! Nie przejmuj się, mnie też kiedyś katował jeden anonim :D Miałam niezły ubaw :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka w moim guście :] Śliczna
    A co do tego hejtera to na pewno specjalnie dodał taki kom . może ci zazdrości twojego bloga ? Nie wiem , ale życzę powodzenia w prowadzeniu tego bloga :]

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bransoletka, a takowymi komentarzami się nie przejmuj
    zapraszam ajszoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.