poniedziałek, 29 lipca 2013

Fioletowa makramowa bransoletka

Ostatnio nie miałam czasu na Tworzenie :(
Ale kilka drobnych rzeczy powstało, ale najpierw pokażę wam te, które pominęłam :)
Podczas robienia porządków ze zdjęciami zorientowałam się, że nie wszystkie rzeczy pokazałam, a więc oto i jedna z tych rzeczy :D
Pamiętam, była to jedna z moich pierwszych prac :D


Zasypujecie mnie pytaniami, gdzie kupuję półfabrykaty, a więc teraz do każdego posta będę dołączać to, co mam na pasku bocznym :D 

Dobra ja lecę. muszę się ogarnąć, dokończyć porządki na komputerze i spać :)
Dobranoc ♥



Jednocześnie pragnę zaprosić do udziału w CANDY i odwiedzaniu bloga:


ZAPRASZAM!

6 komentarzy :

  1. Piękna! Moje bransoletki to jakieś koraliki na nitce ;p

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :)
    Love <3
    http://cuda-bezimiennej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ci wyszła !
    Zauważyłam , że w tych wszystkich sklepach odzieżowych biżuterię robią z inspiracji internetowych .
    Np.Ja robię bransoletki z muliny i w którymś tam sklepie są bransoletki niby z "muliny" takie wielkie i z ozdobami na niej !!!
    Uważam , że ręcznie robiona biżuteria jest genialna !!!

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.