sobota, 8 marca 2014

Kolczyki

Hej !
Jak wam mija DZIEŃ KOBIET? :D
Mi strasznie szybko, słońce powoli zachodzi... Lubię wieczory, w szczególności te ładne zachody słońca :)
Zawsze dzień 8.03 będzie dla mnie "coś" znaczącym dniem... Równo rok temu Daniel powiedział mi że jestem dla niego ważna, że chciałby ze mną być itd... Na odpowiedź czekał 3 dni... Nie wiem czy warto było, czy też nie...
Dziś również mija miesiąc od rozstania... Jest ciężko... Ale powoli jest lepiej...
Moje życie wcale się nie zmieniło... Wolny czas zajmuje jakimiś błahostkami typu oglądanie TV... Fakt, częściej wychodzę na dwór, ze znajomymi... :) Wczoraj byłam na spacerze z Kingą, po czym dołączył do nas Sebastian. Fajnie było powspominać dawne czasy, wspólne dzieciństwo. A teraz, niby mieszkamy około 20m od siebie, to i tak rzadko się widuje z Sebą...
Mam do zrealizowania również zamówienie od pewnej osoby, którą chciałabym pozdrowić! :D
Haha! I tak będzie na moim, chcę czekoladę ! :D

Zaraz usiądę do zagadnień na sprawdzian z chemii, nie chce mi się, ale cóż... Trzeba ruszyć swój tyłek :D

Nie wiem czemu, ale nie mam ochoty na nic... Wszystko jest mi ostatnio obojętne... Najlepiej byłoby iść spać, albo nie wiem co...
Nie mam z kim gdziekolwiek wyjść, iść na basen albo do kina... To jest najgorsze w byciu singielką...

Kolczyki, które bardzo mi się podobają... :)

Planuję kolejny post z dużą ilością muzyki, nie wiem czy wam się to podoba czy też nie... :D

Dobra lecę zmienić Avatar! :D
Papa <3

3 komentarze :

  1. Świetne kolczyki. :D
    Czas leczy rany, jak to mówią. Znajdziesz kogoś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki.
    I nie przejmuj się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog ;))
    Dasz radę, nie martw się ;)
    obserwacja za obserwację??
    zapraszam do mnie
    http://possible-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.