niedziela, 16 marca 2014

Kolejne kolczyki.

Dobry wieczór!

Jak mija wam ten niedzielny wieczór? Weekend udany?
Mi strasznie szybko weekend zleciał. W piątek byłam w Harrachovie na sokach narciarskich :)
Warto było jechać :D Wczoraj z kolei znów usiadłam do gry. MartialHeroes, chyba zawsze będzie grą do której mam sentyment. Fakt moje pierwsze MMO i ta ekipa <3
Pozdrawiam taką jedną osóbkę, która mi strasznie pomaga, mimo że ją strasznie wkurzam ostatnio... :D
Taaak ... Za tego TS Cie kiedyś zjem! No i za skejpa tym bardziej! :D

Nie wiem tak na prawdę co dalej robić, obserwatorów ubywa, nie mam pojęcia czemu...
Macie jakieś pomysły??

Szykuję powoli zamówienie dla Macieja, recenzję książki którą dostałam w ramach współpracy, no i zamówienie na PassionRoom.
Mam cichą nadzieję, że wygram bon do passionroom <3

Zaraz biorę się za notatki z matematyki, bo niestety trzeba uzupełnić... :( W środę zaczęliśmy (ja z moją klasą) rozszerzenie z chemii. Na razie wszystko rozumiem. No jak na razie... :D

Dziś pokażę wam przedostatni element z biżuterii z kamyków/koralików które dostałam na święta. Nie wszystkie wykorzystałam, ale na razie to będzie koniec. Chcę zrobić makarmową torbę według schematu pokazanego w książce którą dostałam. Więcej informacji później! :)


Dobra to ja lecę ogarnąć zadanka !
Papa <3

1 komentarz :

  1. Ładniutkie, z chęcią zobaczę torbę gdy już ją zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.