niedziela, 23 marca 2014

11 tysięcy *.*

Hej <3
Licznik wyświetleń przekroczył 11 tysięcy... :D
Cieszę się z tego niezmiernie :D

Weekend minął mi bardzo szybko. Znów zaczęłam czytać. Skończyłam 5 część serii "Nieśmiertelni" - "Nocna Gwiazda". Zaczęłam też czytać 6 i ostatnią część :D "Na zawsze", znów mogę czytać godzinami *.*
Dziś spędziłam część popołudnia z Sandrą <33 Powiem szczerze, że fajnie było się tak wyrwać z domu, pogadać o wszystkim, pośmiać się. :D
Dziś będzie tak bardziej skromnie, ponieważ nie mam nic obfoconego :D
Poza tym jest niedziela i jutro trzeba niestety iść do szkoły :<

Tutaj bransoletka :D

Idę dokończyć zamówienie na PassionRoom.pl
Papa!



Poszukuję fajnego serwera Minecraft'a, zna ktoś jakiś? :D

4 komentarze :

  1. Gratulacje!!!


    http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bransa. :D
    Ja nie przepadam za "Nieśmiertelnymi". Wydaje mi się książką bez składu i ładu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Książki jednak nie czytałam... Mam zaległości widzę :D

    Świetna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.