środa, 26 czerwca 2013

Koniec roku szkolnego!

Hej!
Jutro klasy III mają zakończenie roku szkolnego.
Powiem szczerze, że nie mogę uwierzyć, że to już jest koniec.
Trzy lata zleciały tak szybko, a w szczególności ostatni rok...
Powiem szczerze, że pomimo tego, że nie z każdym się dogadywałam. Mimo tego, że nie każdego lubię, będę strasznie tęsknić...

Ehhh.. Kończę to bo zaraz się wzruszę... xD
Niestety musze was zawieść, nie będzie niczego z biżuterii. Właśnie się zorientowałam, że na laptopie nie mam żadnych nowych zdjęć :c
Chyba mi to wybaczycie? 

Zwracam się do was z prośbą, aby zalajkować zdjęcie mojej koleżanki.
Was to nic nie kosztuje, a dziewczyna może wygrać sesję.
Byłabym wdzięczna abyście namówili znajomych do głosowania na nią.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.