wtorek, 11 czerwca 2013

O wszystkim, a jednak o niczym...

Hej ! :)
Dziś dzień minął dość szybko... Pożegnałam się z ulubionymi słuchawkami (oddane na gwarancje) :(
Ale mam nadzieję, że szybko je odzyskam... :D
Jutro jest festyn, powiem szczerze, że nie wiem jak zabiorę się do szkoły z tablicą 60x90 cm bez transportu (samochodu)... Najwyżej będę się męczyła z nią komunikacją miejską...
Co najlepsze mamy mieć 3 pierwsze lekcje (moja klasa na szczęście ma tylko 1) :3
Ale powiem szczerze, że wcale mi się nie widzi siedzieć z tym na lekcjach...
Jednakże cokolwiek jutro zarobię, odkładam na szczytny cel...
Na baterię do laptopa która przedwczoraj odeszła :x

Stwierdziłam, że mogę pisać bloga z recenzjami książek :D
Tylko nie mam wcale pomysłu na nazwę bloga :x
Taaaa... ta moja kreatywność... xD

A teraz coś odnośnie CANDY, Aleksandra Sz. nie zgłosiła się (czekałam nawet dłużej), dlatego wyłoniłam nową zwyciężczynię, a jest nią.....

Gratuluję!

A teraz na zakończenie, tradycyjnie biżuteria :D
Tym razem będzie to wsuwka do włosów :P

Mam nadzieję, że się podoba, tymczasem idę kończyć przygotowania.
Papa <3

6 komentarzy :

  1. To ja jeszcze raz gratuluje ! xdd Fajna wsuwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwójny niefart.. ;D Gratuluję zwyciężczyni. ; )
    Ładna wsuwka. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowuż gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna!
    Czesto takie male rzeczy niby niewidoczne moga odmienic caly stroj lub fryzure;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra Lulu, szczęściara jedna. Wsuwka miło wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wylosowanej !!!

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.