piątek, 21 czerwca 2013

Naszyjnik z motywem USA :3

Naszyjnik przypadł do gustu nie tylko mi, ale również koleżankom, które go już widziały.
Moim zdaniem wyszedł ładniej niż tez z flagą Wielkiej Brytanii :3

Drogie trzecioklasistki, jak poszły wam egzaminy? :D
Powiem szczerze, że mogło być lepiej... Nie jestem do końca zadowolona :c
Nawet matme mogłam lepiej napisać (na maxa xD)

Do jakich szkół się wybieracie, na jakie profile?
Ja zostaje przy II LO i profilu biologiczno-chemicznym :D
Ewentualnie na mat-inf :D

Dobra ja spadam :3 papa <3

6 komentarzy :

  1. Chcę takiiii śliczny jest :))


    Obserwuję i liczę na to samo <3

    hand-made-love4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :D
    Ja z egzaminów jestem zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi poszło dość dobrze :D
    94.2 pkt jak kujon normalnie xD
    Super naszyjnik, jest genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny jest :)jednak wolę motyw brytyjskiej flagi :)

    zapraszam na konkurs! :) kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.