sobota, 8 czerwca 2013

Wyniki Candy, Liebster Blog i .....

A więc dziś zrobiłam losowanie.
Losowałam pod czujnym okiem Olikasy ☺
Więc nie ma możliwości, że Candy było ustawione :)

A więc, karteczki do losowania pocięłam, pozginałam i wrzuciłam do woreczka :D

Następnie wylosowałam...
...iii.. Pierwszą nagrodę zgarnia...


Druga Nagroda wędruje do....


Gratuluję zwyciężczynią i proszę o kontakt drogą mailową lub na Gadu-Gadu :)
Jeżeli osoba nie napisze w ciągu 24 godzin, losuję jeszcze raz :)

e-mail : a.bujak.97@gmail.com
GG: 31234766
Zostałam nominowana przez Fringe Gallery

1. Makijaż mocny czy delikatny?
Delikatny, jestem zwolenniczką naturalności :)

2. Włosy upięte czy rozpuszczone?
Zależy od sytuacji. Osobiście wolę rozpuszczone, ale upięte też ładnie wyglądają :D

3. Film czy książka?
Książka ♥ Daje więcej możliwości, bardziej rozwija wyobraźnię i wzbogaca słownictwo :D

4. Ulubiony element biżuterii (kolczyki, wisiorek, pierścionek...)?
Wszystkie lubię tak samo :)

5. Wymarzona praca?
Hmmm... Niestety muszę stwierdzić, że nie mam... Fanie byłoby robić coś z pasją :)
Zobaczymy gdzie się dostanę do szkoły etc, wszystko też od tego zależy :D

6. Ulubiony zapach?
Chyba lawenda. Jest śliczna :)

7. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Dużo jest takich... :D Np. rodzinne wyjazdy na ryby :D

8. Książka, do której ciągle wracasz?
Wracam do każdej przeczytanej książki, która się spodobała. Jedną serię potrafię czytać kilka razy :D

9. Cecha charakteru, którą lubisz w sobie najbardziej?
Skromność odpada <hahaha> Bo skromni ludzie nie mówią o sobie, ani nie mówią, że są skromni :D
Myślę, że naturalność :)

10. Jak lubisz spędzać wolny czas?
Rożnie :D Nie mam ulubionej czynności :D

11. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Scooby Doo xD


Na koniec coś z biżuterii :)

Dobra, ja uciekam ;)
Papa <3

6 komentarzy :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.