wtorek, 29 lipca 2014

Makramowa bransoletka z imieniem - Maja

Hej :)
Dziś chciałabym wam pokazać makramową bransoletkę zrobioną dla mojej bratanicy <3
Ma zaledwie 13 cm (zawiązana), nigdy wcześnie nie robiłam takich malutkich bransoletek :D Ale wszystko wyjaśni fakt, że ma niecałe 2 latka :)
Siedzę od rana przy makramie i oglądam Pamiętniki Wampirów... Zdecydowałam, że będę oglądała od początku bo nie pamiętam wielu scen... Tak na prawdę pierwsze dwa/trzy odcinki znam już prawie na pamięć - wiele razy próbowałam zacząć znów oglądać.. xD

Dobra lecę kończyć ostatnią na dziś bransoletkę, którą pewnie sobie zostawię bo już mi się podoba :D
Miłego popołudnia! :)

_____________

4 komentarze :

  1. Ja muszę w końcu obejrzeć ostatnie odcinki ostatniego sezonu TVD, bo podobno stało się coś tragicznego. :O
    Fajna bransa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.