poniedziałek, 28 lipca 2014

Sznurkowa bransoletka

Hej :)
Jak mijają wam wakacje, mi strasznie szybko... :D mam same pomysłów, a chęci brak xD
Teraz siedzę przy makramie, robię bransoletki dla mojej bratowej, chociaż bardziej teraz dla Mai i Sylwii :)
Pogoda za oknem coś się psuje, więc zaraz będę usiała się ruszyć na pocztę wysłać Danielowi list (przepraszam Dalię i Klaudię, że jeszcze nie otrzymały paczek z Podaj Dalej - niestety nie wiem co mam do nich włożyć :( ) i do biblioteki po jakąś książkę... :)

A teraz coś innego na blogu :D
Moim zdaniem wygląda ładnie :D

Dobra lecę, bo słychać burzę, a nie mam ochoty w deszczu iść na pocztę.. :D
papa <3

2 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.