środa, 16 lipca 2014

Podaj dalej!

Cześć!
Chciałabym was przeprosić za brak postów, ale niestety nie miałam lustrzanki w domu, a zdjęcia robione telefonem nie są najwyższej jakości ;)
a więc...
9 dni temu dostałam paczuszkę z zabawy "Podaj dalej" od Shire, więc teraz moja kolej - wyślę paczuszki-niespodzianki do dwóch pierwszych osób które się zgłoszą i zostawią w komentarzu swój e-mail.
Króciutkie przypomnienie zasad:
1. W zabawie mogą wziąć udział tylko osoby prowadzące bloga.
2. Biorąc udział w zabawie zobowiązujesz się do przeprowadzenia jej na swoim blogu w ciągu 365dni od otrzymania przesyłki ode mnie.

A oto co ja otrzymałam:
Herbatka - ulubiona autorki bloga, jeszcze nie próbowałam ale jak wrócę do domu to na pewno ! :D
Paczuszka przypadła mi do gustu! :)

Zapraszam do zabawy!

PS. To już (raczej dopiero!) setny post :D

4 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.