piątek, 18 lipca 2014

Zamówienia: PassionRoom & Kadoro

Dziś chciałabym pokazać wam moje dwa ostatnie zamówienia, jedno robione naturalnie w moim uubionym sklepie, a drugie w Kadoro.

Zacznijmy od PassionRoom'u

  • Nautralnie w moim zamówieniu musiały znaleźć się sznurki woskowane - idealne do amkarmy, no i mam pomysł na wykorzystanie ich w inny sposób :D

  • Kreatywne pakowanie - zawsze wolę miec jakieś wolne opakowania, ponieważ nieraz nie mam jak zapakować prezentu dla kogoś :D


  • Koraliki - 8mm i 6mm



  • Łańcuszki (tak, jest tam jeden srebrny łąncuszek) i gumka - zamówiłam ją z myślą o bransoletkach dla bratowej :D

  • Szpilki i haczyki


  • Literki - 60 sztuk


  • Podkładki do koralików


  • Końcówki łańcuszka


  • Rożnego rodzaju bazy i kaboszony


  • Zapięcia ozdobne


  • Końcówki do wklejania


  • Zawieszki


  • Kaboszony z żywicy - jak zwykle kwiatuszki :3


  • Koraliki szklane serduszka :D


  • Gratisy (chyba je komuś oddam... xD )


I malutkie zamówienie w Kadoro

  • Szydełko, 2x kordolnek i koraliki. Nawet część nawleczona, ale nie mogę wziąć się do robienia :x


Na dziś to chyba tylko tyle (nie mam innych zdjęć - nie mój laptop) :D
Może zrobię zdjęcia bransoletek dla Natalii, i wrzucę je dziś :)

Jutro jedziemy do Szklarskiej Poręby i do domku :3
Pozdrowienia z Jeleniej Góry!

3 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.