niedziela, 26 maja 2013

Dzień Matki

Dziś dzień matki :) Co dałyście swoim mamom? :D
Ja dla mojej miałam bukiecik różyczek i biżuterię.
Niestety nie zdążyłam obfocić ich :(
Ale w najbliższym czasie będą zdjęcia :)

Jutro już szkoła :c Ale tylko 3 dni i wolne 4 dni (tak jakby). Niestety w piątek idziemy do szkoły ze względu na ten festyn :(
Ale nie można tego zaliczyć jako dnia szkolnego bo tak na prawdę siedzimy na festynie, organizujemy go...
Nawet obecność nie jest sprawdzana więc można się podczas festynu przejść, a nawet nie przyjść! :D

Dobra ja lecę, jeszcze muszę z chemii powtórzyć materiał bo jutro mam sprawdzian :(

Papa ♥

3 komentarze :

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.