środa, 22 maja 2013

Różowe wkrętki

Dziś znów post pisany przed szkołą ♥
Zrobiłam mały porządek ze zdjęciami i myślałam co wstawić, czego jeszcze nie widzieliście :)
Padło na kolczyki, podobają się wam? Sami oceńcie:

Ta praca ma już jakiś czas xD Nie wiem, czemu jej nie wstawiłam... Były podobne kolczyki, tylko że czerwone i mniejsze.
Te mają 14mm (o ile dobrze pamiętam, tak nadal śpię).

Dziś natrafiłam eż na trochę śmiesznych zdjęć. Zawsze jak foce biżuterię mój psiak siedzi w pobliżu, często nawet mi przeszkadza xD Ale przynajmniej ma zawsze kilka fot :D Niestety nie może on usiedzieć w miejscu i często się rusza i już zdjęcie nie wychodzi :c


To jest mój Redzik ♥
Tak jest czarny a nazywamy go czerwonym :D
Jak powiem "to jest czerwony" każdy uważa mnie za daltonistkę, ale cóż xD

Przypominam o CANDY . :)

Niedługo koniec roku, cieszycie się?
Bo ja bardzo :D Tylko czekam aż pożegnam się z moim gimnazjum... Będę tęskniła za klasą, no może nie całą, ale za jej częścią. Na pewno z tymi osobami będę się spotykała w wolnym czasie...


Dobra trzeba się powoli zbierać do szkoły... Co prawda mam na 8:55 ale muszę jeszcze dojechać, a nie chce być na ostatnią chwilę xD A jeszcze muszę coś zjeść...

Papa ♥

12 komentarzy :

  1. Śliczne kolczyki ;3 Gdzie kupujesz te do kolczyków, te takie jakby sztyfty z obramowaniem żeby w środku właśnie takiego 'koralika' (?, czy jak to się nazywa, bo nwm) wkleić :D

    Zapraszam jula-blog.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiam na http://passionroom.pl/
      a ten "koralik" to kaboszon szklany :D

      Usuń
    2. śliczne kolczyki :)

      na passionroomie jest fajny wybór, polecam ;)

      Usuń
  2. Maturzyści już mają wakacje :D
    Kolczyki ładne. Można ciekawe rzeczy stworzyć z kaboszonów.
    A piesek uroczy. Uwielbiam jamniki a w szczególności te czarne (dla Ciebie czerwone :) sama kiedyś miałam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :p tylko ten jeden jest dla mnie czerwony :)

      Usuń
  3. Piekne kolczyki!
    A piesek super^^
    Moj pudel ma na imie Alba co z lacinskiego oznacza biala a alba ma czarna siersc^^

    OdpowiedzUsuń
  4. 59 year-old Desktop Support Technician Alessandro Wyre, hailing from Manitou enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Vacation. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Bugatti Type 57SC Atalante. wejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. 27 years old Help Desk Operator Thomasina Nevin, hailing from Arborg enjoys watching movies like Class Act and Knitting. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a McLaren F1 GTR Longtail. tutaj

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.