piątek, 31 maja 2013

Owocowy komplecik.

Macie foty kompleciku :D
Jest ładny <3







Podoba się? :)
Mam jeszcze jeden ale podobny:D

Dziś przyszła upragniona paczka z Passionroom :)
Jest ogromna :D
Jutro opublikuje foty z pierwszego zamówienia na passionroom, od rozpoczęcia współpracy.
Teraz było to 3 zamówienie.
Mam zdjęcia z 2 i mam do was pytanie. Chcecie mieć jutro 1, za tydzień 2 i za 2 tyg 3 zamówienie?
Czy wolicie to co mam w wersji roboczej i jak wyrobie się z fotkami to kolejne (to największe)?
Tutaj decyzja należy do was.

Dzisiejszy festyn się nie odbył - został przeniesiony na koniec czerwca.

Tymczasem idę coś oglądnąć i spać :)
Dobranoc :)

17 komentarzy :

  1. Mmmm.. Owocowe smakowitości ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja ostatnio kupiłam baaaaardzo dużo fiolek i już sama nie wiem co z nimi robić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawzse mam jakiś pomysł, więc moje się nie zmarnują xD
      Czy Ty przypadkiem nie jesteś z Energetyka? :)

      Usuń
  3. Co tydzień jedna? Czemu tak rzadko? Nie może być co 2-3 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, pewnie będą częściej :D Zależy od tego, jak berdzo będzie mi się chciało coś pisać xD

      Usuń
  4. Całkiem ciekawe, takie letnie :)
    Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, kolorowe i takie skromne c:
    Podoba mi się ten typ. :D
    Zapraszam na nowy post: http://jula-blog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    Na czym polega wspolpraca z passionroom?
    Prosze odpisz u mnie na blogu.
    Szkoda ze festyn odwolali, ale teraz masz wwiecej czasu na przygotowania do nastepnego^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy się podoba? No baaaa.... cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jaki świetny, letni komplet!Zazdroszczę talentu *-*
    Zapraszam do mnie: http://pasje-moda-i-uroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet, od razu cieplej się robi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.