wtorek, 28 maja 2013

I znowu buteleczkowo :D

Tak, wiem, wiem, tylko nie bijcie :D
Tym razem czerwona odsłona moich kolczyków xD




Jak tylko dojdzie paczka z passionroom'u biorę się jeszcze bardziej za robotę. :3
W piątek jest festyn i w czwartek muszę zrobić wystawkę... :D
Co roku moja szkoła go organizuje i co roku zawsze jest coś do roboty. Ogólnie są występy osób z naszej szkoły, wystawki, loterie fantowe, sprzedaż owoców, wystawa prac...
Na pewno wstawię zdjęcie całej wystawki :p

A teraz prośba do was, ja nie mam ostatnio w ogóle pomysłów na nazwy etc...
Proszę was o propozycje nazwy sklepu z biżuterią.
Prawie wszystko już jest, ale bez nazwy jestem tak na prawdę.. No właśnie :D
Więc czekam na wasze propozycje :)

Jednocześnie mam pytanie, jak to jest z funkcją obserwatora? Mamy zastępować to tym całym BlogLovin, czy jakoś tak?
Jeżeli tak, to podajcie link z informacją o tym informującą,
Bo na prawdę nie wiem o co z tym chodzi, czy to czyjś wymysł, czy potwierdzony fakt.

Z góry dziękuje. Dobranoc ♥

6 komentarzy :

  1. Fajne te buteleczki :)
    Chyba faktycznie usuwają obserwatorów.. Znalazłam oficjalną informację, że nie ma być google readera ale do końca nie jestem pewna czy "google reader" równa się "funkcja obserwatorów".

    http://googlereader.blogspot.com/2013/03/powering-down-google-reader.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze to: " Usługa ta pozwala m. in. grupować kanały oraz udostępniać listy subskrybowanych przez siebie kanałów RSS."

      A obserwatorzy to przecież lista osób subskrybujących..

      Źródło: http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Czytnik_Google

      Usuń
  2. fajne buteleczki tylko mogłaś wsypać więcej bulionu ;)

    a co do sklepu to nie mam pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie <3
    Według tego co przeczytałam tu: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/czy-obserwatorzy-twojego-bloga-moga.html
    To obserwatorzy nie zostaną usunięci, ale widget przestanie działać i będzie trzeba przerzucić się na obserwatorów w google +

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nawet, ale te kokardki mnie odpychają ;P

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.