czwartek, 23 maja 2013

Przygotowania + bransoletka

31 maja moja szkoła organizuje festyn. Co prawda jest jeszcze tydzień, ale ja już się do niego przygotowuję.
Będę miała stoisko z biżuterią Hand Made (wiedziałam że tak będzie...). Plusem jest jednak zezwolenie na sprzedaż biżuterii. Ale roboty trochę mam z tym związanej...
Właśnie wydrukowałam wizytówki... Taaaa tylko trzeba je jeszcze wyciąć, a jest ich 100 xD
Prace też w weekend będą szły pełną parą... Trzeba dorobić trochę rzeczy.
Miałam robić zamówienie (już prawie skończone) ale mam dylemat. Na PassionRoom gratisowa wysyłka jest od 59 zł. Ale wysyłka priorytetem poleconym od 119 zł. Moje zamówienie wynosi 80 zł. I teraz dylemat, czy pożyczyć jeszcze kasę od rodziców, czy zapłacić za przesyłkę... No innym wyjściem jest ta darmowa przesyłka... Ale za bardzo jestem przyzwyczajona do szybkiego dostania paczki do rąk xD
Plusem też jest że paczka tak na prawdę nie ma prawa zaginąć. A jeżeli zaginie można złożyć reklamacje...

Taaaa.. Bardzo przeżywam. Ale cóż xD

A teraz to co tak bardzo lubicie. Bransoletka :3

Zapraszam również na mojego Fanpage :3

Dobranoc ♥

8 komentarzy :

  1. śliczna :)
    na twoim miejscu wzięłabym tą tańszą przesyłkę, ja ją biorę i mi za każdym razem dochodzi jak priorytet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka. : )
    Na twoim miejscu też nie wiedziałbym co wybrać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No dziś rano wyciągnęłam od rodziców dodatkową kasę więc szykuje się OGROMNE zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio sama robisz te cudeńka?
    Muszę przyznać, że wuielbiam wszelkiego rodzaju hand-made'owe rzeczy i bardzo łądnie to wygląda :)
    Można gdzieś kupić jakieś Twoje dzieła? i w jakich cenach oscylują?
    Daj u mnie znać o co jak :)

    pozdrawiam :)
    laboratoriumdextera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna, ile by kosztowała gdybym chciała ją kupić? :3

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze reklamujące wasze blogi (linki)
bądź prośby o obserwowanie ("obserwuje i liczę na to samo", "obserwujemy?")
będą ignorowane i usuwane.